حیدر علیحیدر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ام البنین ام البنین ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وب سایت پسرم حیدر علی جون و دخترم ام البنین جگر بابا

خدای من ،منی که تو کنارش نباشی ،تومنی نمی ارزد.

هفت ماهگی حیدر علی جون

1392/10/21 0:11
200 بازدید
اشتراک گذاری

حیدر علی جون پسر عزیزم  امروز شما هفت ماهه شدی ان شاالله که 320 سالگی را برات جشن تولد بگیریم و همیشه در صحت و سلامت

باشی و در پناه اهل بیت (ع)و حق باشی و عاقبت بخیرعزیزم

 

تولدت مبارک

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
23 دی 92 11:24
تولد تولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک هفت ماهگیت مبارک انشاءا.. 170 ساله بشی گل پسر قندعسل و با سلامتی و خوشی در کنار مامانی و بابایی خوشبخت باشید الهی آمین
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
متشکرم خاله جون همچنین شما خوشبخت بشی با خانواده و امیر جون
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 دی 92 14:30
مامانی و بابایی حیدرعلی جون من هر روز میام داخل وب گل پسر قند عسل که یه عکس ازش ببینم ولی نا امید میشم ای بابا دلم پوسید یه عکس بذارید از کافی نت استفاه بکنید برای دلم ما هم که شده [پاسخ
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
چشم سعی میکنیم که انجام بدیم