حیدر علیحیدر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ام البنین ام البنین ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وب سایت پسرم حیدر علی جون و دخترم ام البنین جگر بابا

خدای من ،منی که تو کنارش نباشی ،تومنی نمی ارزد.

مامانی من عروسک نیستم...

1392/9/17 14:47
301 بازدید
اشتراک گذاری

درد دل

 

مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری


دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی

ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!


مامانی من عروسک نیستم که هرطوری لباس تنم کنی


آرایشم کنی ، جلو همه برقصونیم ، بغل هرکسی قرارم بدی


من رو با خودت آرایشگاه نبر ، تو به من حیا یاد بده ، پوشش


داشتن رو یاد بده ، دفاع از خودم رو یاد بده ،کسانی که بی


عفتی یادم بدن زیادن ،تو ...عروسک شدن واسه دل دیگران


رو یادم نده ...خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده

خواهش میکنم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اریا
17 آذر 92 15:32
سلام وبلاگ زیبایی دارید ادم خسته نمیشه واقعا نوشته هاتون جالب وزیباست موفق باشید
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
متشکرم از نظرتان ممنونم مامان اریا آدرس وبتون را بزارید که بهتون سر بزنیم همچنین شما موفق و موید باشید.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
3 دی 92 13:37
حیدرعلی جون لطفا به بابایی بگید که از شما عکسهای خوشگل و واضح و متنوع بذارن داخل وبتون دلمون پوسید بابا دلمون تنگ شده بابایی برای عکسهای قشنگ حیدرعلی منتظریم باشه یه بوس آبدار از حیدرعلی از طرف من و امیرمحمد
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
متشکرم از نظرتون در وب حیدر علی جون شرمنده هستم به خدا ، چون من تو خونه اینترنت ندارم وقطع هست به همین علت بعد از تایم اداری چند دقیقه ای سر به وب حیدر علی جون میزنم . سعی مکنم که اینترنت ما وصل بشه ان شاالله اگر مخابرات همکاری کنه و بیاد این کابلها و سیم تلفنها را درست کنه .!!!!! خوب با عرض معذرت دوباره انشاالله که همیشه شما و خانواده عزیزتان و همچنین امیر محمد جون در پناه حق و اهل بیت باشید . امیر محمد جون رو هم از طرف من ببوسید