حیدر علیحیدر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ام البنین ام البنین ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

وب سایت پسرم حیدر علی جون و دخترم ام البنین جگر بابا

خدای من ،منی که تو کنارش نباشی ،تومنی نمی ارزد.

سال نو مبارک

1392/12/26 14:06
491 بازدید
اشتراک گذاری
پیامک و اس ام اس تبریک عید نوروز 92

 


خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا نجفی
26 اسفند 92 14:22
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم با طبقه بندی موضوعی آرایشی و مد و زیبایی و مطالب زناشویی و پزشکی و آشپزی و خیلی از مطالب جذاب دیگه که کمتر جایی شاید ببینیشون و می تونه راهنمای خیلی خوبی براتون باشه . مطالب توی دسته بندی های مختلف گذاشته شده که باب کارتونه .اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
متشکرم از حضور و نظرتون خدمت خواهیم رسید یا حق
پریسا نجفی
8 فروردین 93 2:13
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
حیدر علی و بابا و مامان( بابا )
پاسخ
متشکرم خواهش میکنم موفق و موید باشی یا علی